Pagina's

vrijdag 28 augustus 2015

Trip naar de kringloop winkel / Trip to the recyclestore.
Gisteren even naar de kringloopwinkel geweest. 
Ik moest namelijk een garde hebben en ik vind € 4,00 een beetje erg duur voor zoiets..... Dus ik naar de kringloop...... Daar hebben ze ze altijd liggen voor 25 cent of zo..... Dat had ik niet moeten doeeeeeeeeeeen!!!! Ik moet daar wegblijvennnnnnnnn!!!!... Sjonge jonge zeg.... Geen enkele garde te vinden. Normaal hebben ze er een miljoen liggen, nu geen enkele!!..
MAAR EEN LEUK TAFELTJE DAT ZE HADDEN?!?!?!
Kijk maar wat een leuk tafeltje ik weer heb voor mijn verfhobby.....
Wilde geen € 4,00 betalen voor een garde, maar wel een tafeltje gekoopt voor € 40,00!!!!  WAAAAAH
ENGLISH:
Yesterday I went to the recyclestore. I needed a whisk and I find € 4,00 a bit to expensive for that...
 So I went to the recycle store.... They always have whisks there for about 25 cents or so......
 I shouldn't have done thaaaaat!!!!
I must not go theeeeere!!!! 
Boy o boy, not a whisk to be found. Usualy they have milions there, now nothing!!!
BUT OH, DID THEY HAVE A CUTE TABLE THERE?!?!
Here, see? For my painting hobby.....
I did not want to spend € 4,00 on a whisk, but I DID buy a table of € 40,00 WAAAAH
~~~~~~~~
Het viel allemaal heeelemaal niet mee, want ik vond € 15,00 te duur om thuis te bezorgen. Het was een ritje van 2,5  kilometer...
Dus ikke mijn steekwagen gepakt en naar de winkel gelopen.
Tafeltje erop en lopen maar.... Nou, eens en nooit meer he....Sjonge jonge zeg. 2,5 kilometer wandelen met een volgeladen steekwagen valt echt NIET mee.....
Moest wel een paar keer stoppen onderweg om uit te rusten.
Bij een bepaald punt ging het mis... Of het nu van de moeheid kwam, dat ik het niet in de gaten had  weet ik niet, maar in één keer kiept het karretje om..... Grote pestklap..... Lag mijn tafel daar op straat.... En weet je wat me dan ZO kwaad maakt?? Dat alle  mensen bij de bushalte die me aankeken toen ze me zagen lopen  INEENS de andere kant op gingen staan te kijken.... Lullig.... Echt héél lullig... 
Met dit karretje heb ik 2,5 kilometer lopen slepen.
ENGLISH:
It wasn't all that easy today. The store asked 
€ 15,00 to transport the table 1,5 mile....
So I took my hand truck and walked to the store...
Table on it and I walked back.
This was once and never again!!!
Oh man, walking 1,5 mile with a loaded hand truck is not easy..
I had to stap several times to rest.
At a certain point it went wrong...
I don't know if I was that tired that I didn't notice
but all of a sudden the hand truck tipped over....
There was a very loud bang... And there my table was lying on the street.
And you know what really p*ssed me off??
That all the people at the busstop that were looking at me when I passed, suddenly looked the other way when it happened.
I find that Stupid, VERY Stupid.
But my table arrived safely.
~~~~~~~~
Ik ben nog even met mijn proeflapje verder gegaan met de feston steek.
Eigenlijk ben ik nog hartjes in de bloemetjes vergeten. Dit moesten knoopjes zijn met 4 draadjes. Maar dat doe ik even niet. Het ging me om de steek. Ik ben nu het lapje voor de tweede keer aan het maken.. Maar er zat niet genoeg garen bij voor een tweede lapje, dus heb ik wat garen van mezelf gepakt. 
Als dat kleedje klaar is laat ik hem hier zien... Het is leuk om zo de techniek te oefenen.

ENGLISH:
I have been working on my test for this special stitch.. I don't know how to call this stitch in English. Can anyone tell me?
I forgot to do the hearts in the flowers. They should have been made with a french knot of 4 strands.
But I am not going to do that. It was just about practicing this stitch.
I am now making it for the second time.But there wasn't enough thread in this little kit, so I took some of my own.
When that one is done I'll show it here... It is nice to practice things like this.
~~~~~~~~
En ook nog een beetje geweven aan mijn kralen armbandje.
Die wordt echt héél mooi. Ik ga hem gelijk nog een keer maken..
Eén met een zwarte achtergrond. Lijkt me ook wel mooi. 
ENGLISH:
And I have been doing some lines on my bracelet.
It is going to be SO beautiful. I think I am going to make it twice.. 
One with a black background.

Dat was het weer voor vandaag. Tot de volgende keer.
That was it for today. See you next time.





3 opmerkingen:

  1. O wat een eind met zo'n steekwagentje. Maar wel een erg mooie tafel. Je lapje met festonsteek wordt ook erg mooi. Mooi kralenarmband, met zwart lijkt mij ook gaaf.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Woehaaaaaa!!! Wat kan jij een mens laten lachen met je doldwaze avonturen!
    Ken het gevoel hoor....zoals bijvoorbeeld een konijnenhok kopen als pakket...en er dan achter komen dat dat op de fiets toch niet echt handig is...eindeloos duurt dan de weg naar huis, maar zelfstandig dat we zijn!!!! Hahahaha. En nee van de meeste mensen hoef je geen hulp te verwachten, helaas....Wel een erg leuke aankoop hoor, als het eenmaal staat ben je vast blij!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja tuurlijk.........Lach me maar weer uit !!! Sjonge jonge zeg.....
      Weet je wat jij had moeten doen met je konijnenhok?? Overdwars op de bagagedrager leggen en dan heel hard gaan fietsen op het fietspad..... Zo iedereen d'r af maaien haaaahahahaha... Met een beetje mazzel was je opgestegen en had je naar huis kunnen vliegen wooooaaaaaaahahahahahaa.

      Verwijderen