Pagina's

maandag 27 juli 2015

De oude werelmap tweeling van HAED / The Olde Worldmap twin by HAED



Dat is al weer even geleden dat ik er wat aan gedaan had, dus heb ik me even op deze werkjes gestort.
En wat was het weer een plezier om te doen.. Ook al doe ik twee dezelfden, bij de ene doe ik die kleuren en bij de andere doe ik andere kleuren, dus het geeft niet heel sterk het idee dat ik er met twee dezelfden bezig ben.
little Stitch

ENGLISH:
It has been a while since I've been working on this one, so I threw myself at it for the last couple of weeks.
And what fun it was.. Eventhough I am making two of the same, with one I'll do certain colors and with the other I'll take other colors, so it doesn't really give me the idea that I'm making two identical works.

Big stitch
Nog twee close up foto's en dan was het dit weer voor voorlopig..
Ik ga weer een poosje werken aan Springtime.
Close up little stitch
ENGLISH:
Here are two more close ups and that was it for this time...
I am going to work on Springtime for a while.
Close up big stitch


3 opmerkingen: