Pagina's

zaterdag 20 juni 2015

Toetanchamon en de Griek / Tutankhamun and the Greek.

Deze week ben ik op 3 fronten tegelijk bezig geweest, waarvan ik er nu twee laat zien. 
Ik heb nog een aantal regeltjes gekraald aan mijn Toetanchamon armbandje.

ENGLISH: This week I have been working on three things, of wich I'll show two right now.
I have done some extra lines on my Tutankhamun bracelet.

En verder ben ik nog met de Griek van Teresa Wentzler (De Milleniumpoort) aan de gang geweest. Maar deze gaat NIET hard... Het is zo verschrikkelijk klein dat ik er moeite mee heb. Wordt misschien toch eens tijd om aan een loeplamp te gaan denken als ik zo klein wil blijven prikken..
ENGLISH: 
And I have been working on the Greek work by Teresa Wentzler (The Millenium Portal) But it is NOT going very fast... The stitches are that small that I'm having problems making them.
Maybe it's about time to buy myself a looplamp if I want to keep on working that small.
Het derde object is de Chinees, maar daar heb ik nu nog geen foto's van. Dat is dan weer een update voor de volgende keer.
Voor nu een fijne week toegewenst.
ENGLISH:
The third object is the Chinese, but I don't have any pictures yet. That will be my next update.
For now I wish you a great week.

5 opmerkingen:

  1. Zo klein vind ik niet fijn om te borduren. Werk liever iets groter dat vind ik relaxer. Je armbandje krijgt echt al vorm. Leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je wordt zo snel moe van die kleine steekjes, maar het wordt wel heel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Your beading is amazing Natascha! Can't wait to see your third project :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Enne..hoe is het eigenlijk met dat dure geverniste kastje afgelopen???
    Dat gepriegel is niks, denk dat je serieus eens aan een goede leesbril moet...haha, daar ontkom je na je 40e echt niet aan hoor.
    Je zal zien dat het dan veel beter gaat :)

    BeantwoordenVerwijderen