Pagina's

dinsdag 12 mei 2015

Even voorstellen: Dit is Beppie / Introducing:  This is Beppy.

Zo, neem maar weer even de tijd...Heb ik ook gedaan om dit even allemaal op te schrijven.... Koffie d'r bij, koekies d'r bij............

Allereerst even het volgende....
Buster is nu klaar en staat te pronken in de woonkamer.



ENGLISH:
You can take your time... I did to, to write this all down.....
Grab some coffee and some cookies....

First things first....
Buster is now ready and is showing off in the living room.

Niet op de kleur gordijnen letten die erachter hangen.... Dit staat allemaal in de planning om te veranderen.. Kleurt totaal niet bij de kast haha.
ENGLISH:
Don't mind the color of the curtains behind it...
It is al planned to be changed... They do not fit the color of the cabinet haha.

De tweede kleur, de donkere is nu ook gepatineerd met de zelfde kleur patina als het lichte gedeelte.
Hier heb ik alleen met een doek wat getamponeerd. Gewoon een beetje vegen en vlekken gemaakt... Nu is het oude effect compleet.
ENGLISH:
The second color, the darker one is now also rubbed in with patina, with the same color as the light part.
Here I just made some stains and strokes with a piece of cloth.  Now the old effect is complete.
Bovenkant / On top
Dit is mijn derde verfproject die ik heb afgemaakt en ik ben er trots op.
ENGLISH:
This is my third paintingproject that I finished and I am proud of it.

Nu gaat dus nog het volgende gebeuren:
Mijn stereo moet dus nog overgezet worden van de ene kast naar de andere. Maar aangezien ik dat niet zelf kan en er een gigántische berg draden achter zitten, moet ik het laten doen.  En laten doen kost geld... Dus maar weer even doorsparen...
 Moet van aan het eind van deze maand ook nog de auto laten keuren, dus daar wil ik eerst nog rekening mee houden.
Dat hele verkassen zal dus pas ergens in Juni zijn (hoop ik)... Ligt er aan wat Peanut gaat doen (mijn auto)..

ENGLISH:

Now the following is going to happen:
My stereo needs to be moved from one closet to another. But I can't do it myself. There are SO many connections at the back. So I have to hire someone to do it... And hiring someone costs money, so I'll just have to save a bit more first....
At the end of the month I have my yearly check up with my car, so I must think about that first.
So moving my stereo will probably be somewhere in June (I hope).. That depends on how Peanut behaves (my car)

Maar................. Nu komt de stereo dus uit deze kast.... En ik vind het een onding. Mijn man wilde hem graag hebben, maar ik vind het een overgrote doodskist!!!
Hij neemt een boel ruimte in en ook een boel licht weg, want hij neemt de halve schuifpui in beslag.
Dus volgt nu de multiple choice vraag:
Wat doe ik er mee???
A..  Ik steek hem in de fik...
B..  Ik schuif hem door een versnipperaar.
C..  Ik schiet 'm de ruimte in
D..  Ik ga hem zoals ie is te koop zetten
E..  Ik verf hem eerst in de kleur 9010 en zet 'm           dan te koop...
F..  Ik sla hem op en gebruik 'm daadwerkelijk als       doodskist..... 
      Scheelt me weer in de verzekering!!!

Waaaaah......
Kom maar op met jullie keuze heheheh..

Dit is maar een grapje uiteraard. Maar weg gaat ie wel. Weet alleen niet of ik hem zo zal verkopen, of eerst nog mijn verfpret eraan zal beleven.
Zal wel lastig worden want hij moet dan in de woonkamer geverfd worden. 
Hij is uit één stuk en kan niet verkast worden naar mijn studiootje.


ENGLISH:
BUT..........My stereo comes from this closet....
I find it a horrible thing..
 My husband really wanted this, but I find it a huge coffin!!!
He's taking a lot of space, and lots of light from my room, because he's taking over half of the sliding door.
So now here is a multiple choice question:

What should I do with it???
A..  I set it on fire..
B..  I shove it through a shredder..
C..  I shoot it into space..
D..  I will put it up for sale like he is..
E..   I'll paint it in the color 9010 first and then sell         it..
F..  I put it in a storage and really use it as a coffin.
      that's going to save me money in my
      insurance!!!

Waaaaah!!!  Can't wait to hear your choice heheheh.

I am just kidding ofcourse. But I am going to sell it. I just don't know if I will sell it with his own color, or allow my self to have a little painting fun with it.
It would be tricky, because I would have to do that in my livingroom.
It's made out of one piece and can not be moved to my studio.

Maar aangezien Buster dus nu klaar is, jeuken mijn handen alweer om een verfprojectje er tegenaan te gooien.
Dus bij deze stel ik jullie voor:..... Dit is Beppie!
Een kastje wat ik van mijn schoonzus heb gekregen om mee aan de slag te gaan. Dit gaat een whitewash project worden.
Ik ga haar niet houden, maar ik doe dit echt voor de lol, dus als Beppie klaar is ga ik ze verkopen.

ENGLISH: 
But because Buster is finished, my hands are itching to start a new painting project.
So I am introducing to you.... Beppy! A cabinet that I was given by my sister-in-law to start with.
She's going to be a whitewash project.
I am not going to keep her, I am really doing it for fun, so as soon as she's ready she will be put up for sale.

       Zo, ik ben weer even uitgeklept.. 
Ik ga vanavond weer lekker even verder met mijn Springtime borduurwerk.
Tot de volgende keer.

ENGLISH:
I am finished talking..
Tonight I am going to work on my Springtime stitchwork.
See you next time.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten