Pagina's

zondag 31 mei 2015

Beppie geschuurd en nieuwe in de race / Beppy sanded and a new one in the race.


Ben vandaag heerlijk aan het schuren geweest met Beppie. 
 Ik kon niet alles met de machine doen, een deeltje
heb ik met de hand gedaan.

ENGLISH: Been sanding Beppy today. I couldn't do it all with the machine. a little part has been done by hand.


OOK DE BINNENKANT WORDT GEDAAN UITERAARD
ALSO THI INSIDE IS BEING DONE OFCOURSE
Tegelijk heb ik nog een tafeltje uit de kelder gehaald. Hij staat er nog maar net uit, dus moet er nog een band mee krijgen haha. Dus nog geen naam..
Ik wil dit tafeltje tussen mijn banken in gaan zetten met een mooie lamp er op.
Ik ga hem in de zelfde kleur maken als Buster.
ENGLISH:
At the same time I took a little table out of the basement. I just got it upstairs, so I still have to bond with it haha. So no name yet...
I want to put this table inbetween my two couches with a beautiful lamp on top.
It will be painted in the same color as Buster was.



Ik begin ook maar vast aan dit tafeltje omdat ik voor Beppie een duur blik whitewash verf moet gaan kopen, dus dat duurt nog wel even. 
Voor deze hoef ik alleen maar wat grondverf te kopen. De rest heb ik nog over staan van Buster.

ENGLISH: I am starting with this table as well, because for Beppy I have to buy myself an expensive can of whitewash paint, so that will take a while.
For this table I just need a bit of primer... I already have the paint.. This is left over of Buster.

Uiteindelijk heb ik het ook weer gewaagd om even in de kringloopwinkel te kijken..... Met fatale gevolgen. Sjonge jonge zeg, ik kan ook niks laten staan. Weer een kastje en een spiegel met mooie lijst rijker. Tafeltje uit de kelder, kastje erin...
ENGLISH: 
I finaly tried to go to a recycle store again.... With fatal consequenses....  I JUST couldn't help myself.... Purchased my self a little cabinet and mirror with beautiful frame. Table out of the basement, closet right in.

Tot de volgende keer weer.
See you next time.






1 opmerking:

  1. Leuke meubeltjes hoor, en inderdaad kringloopwinkels zijn gevaarlijk!
    Succes met het verven en schuren.

    BeantwoordenVerwijderen