Pagina's

donderdag 12 februari 2015

Allerlaatste update van Sacred Hour. Boek voor nu gesloten./ Last and final update of Sacred Hour. Book is no closed for a while.

Ik haat me eigen!!!! Ik borduur nu al 32 jaar.... En ineens kan ik zelf blijkbaar geen beslissing meer nemen of ik iets met één of twee draadjes moet borduren en ineens moet ik zonodig luisteren naar de verkoopster in de winkel..... Dat had ik niet moeten doen... Ik had mijn eigen idee moeten volgen.... 18 count aida is 2 draadjes, niet 1....
Maar het grappige is dat ik de laatste jaren steeds met mezelf in conclaaf ben...
In de eerste lijnen had ik al gezien dat het nogal dun werd.
Maar omdat "ik dus al zoveel gedaan had" (maar een paar regels) wilde ik niet stoppen..
Nu heb ik 10 keer zoveel gedaan en stop ik alsnog!!!!
Waaaaaaaaaaaaaah, ik ben een idioot heheheheh

Ik wilde er dus nog wel een keer een extra patroon voor kopen zonder achtergrond om de engel en vrouw dan met 2/6 draadje te doen. Dat leek me ook erg mooi. Maar zoals ik het wilde hebben was het veel te moeilijk voor HAED om te maken... Niet te doen....

En dus...... TADAAAAAAAAAAAAAAA
Hier issie dan....

En nu gaat ie voorlopig terug in de kast, want ik heb er echt GEEN zin in om hem zo snel al over te maken.. Dat doe ik later wel.....  Ga eerst maar een ander maken.


ENGLISH:
I hate myself!!!! I have been stitching now for 32 years.... And all of a sudden I can NOT make my own decision about one or two threads and all of a sudden I listen to what the lady in the store says........ Shouldn't have done that.... Should have gone with my own ideas.... 18 count aïda is 2 threads NOT 1...
But funny thing is that in the last years I am always arguing with my self..... In the first lines I already saw it was a bit thin...... But because "I had done so much al ready" ( just a few lines), I didn't want to quite..... Now I have done 10 times that much.... I am quiting!!!!
Waaaaaaaaaaaaaaaah, I am an idiot heheheheh
I tried to buy another pattern of this to make the woman and angel in 2 threads... I thought that might have been a wonderful idea....background  with 1 thread and main  subject with 2 threads....But unfortunatly it is WAY to difficult for HAED to make that pattern without background THAT much.....
So........................................... TADAAAAAAAAAAAAAAAA.
Here it is..........

And it's going on the shelf for a while, because I am nood in the mood to start it a second time so soon............ I will do that later..... I willl try to start something else.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten