Pagina's

maandag 9 juni 2014

Wisseling van de wacht.

Ik krijg sterk het idee dat ik zo door dit nieuwe borduurwerk heen ben. Heb er 3 avondjes aan gewerkt en ben al behoorlijk opgeschoten. Maarrrr, dat zegt niks, want er komen dalijk nog een boel vreemde steektechnieken te pas die ik nog nooit gedaan heb, dus dat wordt nog wat.
            ENGLISH
I strongly get the idea, that I will be ready with this stitchwork in no time. I have been working on it for three evenings and I have done quite a bit.
But..... that's not going to say anything, because there are lots of stitchteqniques coming that I have never done before, so lets wait and see how that goes..
              ~~~~~~
Ben gisteren even een stukkie wezen lopen om mijn nieuwe schoenen in te lopen.... En de blaren staan op mijn hielen..
Dottig koppeltje ganzen met jongen. Geen idee welke soort dit is.
Nice pair of geese with youngsters. Don't know what kind they are.
ENGLISH:
I have been walking a bit to test my new shoes... And now I got blisters on my heels.
              ~~~~~~~

Voorlopig gaat het bloemenborduurwerk in de kast. Hij zit nu in mijn rotatie van ongeveer 8 stuks (en dan tel ik de werelmap tweeling als één).
Elke week maak ik een andere en vandaag tot zondag is het weer de beurt aan Sacred Hour van Heaven and Eart designs.
              ENGLISH:

For now the flowerstitchwork is going back in my cabinet. It's now in my rotation of 8 pieces (and I count the Old worldmap twin as one).
Every week I work on antoher one and today till Sunday is Sacred Hour time of Heaven and Earth designs.





1 opmerking: