Pagina's

maandag 30 juni 2014

Springtime weer gehad, op naar de oude wereldmap tweeling / Springtime has been done, on to the Old world map twin.

Deze week heb ik weer lekker zitten steken aan de Springtime. Hij is mooi om te maken. Erg warme, donkere kleuren. Maar wel erg veel confetti...
ENGLISH:
This week it has been fun stitching Springtime. It's a beautiful one to make. Very warm, dark colors. But a lot of confetti stitches tho...
En nu switch ik dus weer en ga ik aan de slag met de Oude wereldmap tweeling. Ik blijf er nu zo'n twee weken aan werken. Ik pak zo'n beetje een week voor een borduurwerk. Dit zijn er twee tegelijk dus neem ik er twee weken de tijd voor.
Kleine uitvoering / Small version
ENGLISH: 
And now I'm switching again and I will work on the Old worl map twin now.I will be working on them for two weeks.I always take a week for a stitchproject. This is a project of two at the same time, so I am going to take to weeks for it.
Grote uitvoering/Large version


Geen opmerkingen:

Een reactie posten