Pagina's

woensdag 26 februari 2014

Borduurwerk Landkaart van Nederland - Thea Gouverneur / Stitchwork Map of the Netherlands - Thea Gouverneur.

Dit is voor mij "de moeder aller mappen" om het maar zo te zeggen. Ik ben gek op landkaarten borduurwerken, maar dit is wel de allermooiste.

ENGLISH: 
This is for me "the mother of all maps" so to speak. I am crazy about map stitchworks and this is de most beautiful one.

In het verleden heb ik deze al eens gemaakt voor iemand, maar ik vond hem dus zo mooi dat ik hem nu dus voor me zelf maak.
Het is een joekel van 1 mtr hoog x 1,35 breed en heeft 30 A3 patroonvellen zoals je kunt zien op de foto's.

ENGLISH: 
In the past I have made this for someone else, but I liked it so much that I am now making it for myself.
It is huge and has a size of 40"high and 54"wide. It has 30 A3 pattern sheets as you can see on these pictures.
Op dit moment ben ik net klaar met de wadden eilanden.

ENGLISH: At this moment I finished the Dutch isles.



Dit is de grootte zoals hij helemaal moet gaan worden. Er is nog een lange weg te gaan.

ENGLISH: This is the size it's going to be. There is still a long way to go.

Ik heb nog een paar leuke detailfoto's gemaakt van wat eilandjes en plaatsen.Ook een foto met liniaal erbij om te laten zien hoe klein de steken van dit borduurwerk zijn.


ENGLISH: 
I took some nice detailpictures of some of the isles and some places. Also a picture with ruler to show how small the pictures of this stitchwork are.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten